مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا


خاک شد هرکه بر این خاک زیست ٬ خاک چه داند که در این خاک کیست

سرانجام که باید در خاک رفت ٬ خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت . . .


تو را در عین دوری دوست دارم ٬ تو را با این صبوری دوست دارم

گل نرگس ٬ گل جاوید ایام ٬ تو را صد سال نوری دوست دارم . . .


سنگ در برکه می اندزمو می پندارم, با همین سنگ زدن ماه به هم می ریزد,

کی به اندختان سنگ پیاپی در آب, ماه را میشود از حافظه‌ی آب گرفت


اگر ۶۰ ثانیه فرصت داشته باشی باهام حرف بزنی ٬

و بدونی که دیگه هرگز منو نمیبینی بهم چی میگی !؟

منتظر جوابم . . .


آغاز هر روز شروع دوباره برای آموختن است ٬ آغازی برای تکاندن غبار از دل و نشاندن غنچه های محبت و عشق ٬پس شروع دوباره زندگی بر تو مبارک . . .


اگر اسم آدما رو بارزترین صفاتشون بذارن ٬ اسم منو چی میذاشتی !؟



خدایا ٬ دوست بدار آنهائی که دوستمان دارند و ما نمیدانیم

و سلامت بدار آنهائی را که دوستشان داریم و نمیدانند . . .


صفائی بود دیشب با خیالت خلوت من را / ولی من باز پنهانی تو را هم آرزو کردم


برای زیبا زندگی نکردن کوتهی عمر را بهانه نکن

عمر کوتاه نیست . . . ما کوتاهی میکنیم . . .

 

 

کوتاه ترین فاصله برای دوست داشتن ، فقط یک لبخنده
ولی تو نیشتو ببند !
چون من بدون لبخند هم دوست دارم !


جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هرکه را باشد توکل ، کار او دشوار نیست . . .


در میان دستهایت عشق پیدا میشود / زیر باران نگاهت نسترن وا میشود
با عبور واژه از گوشه لبهای تو / مهربانیهای قلب تو خوب معنا میشود . . .


بارون رو دوست دارم هنوز ، چون تو رو یادم میاره
حس میکنم پیش منی ، وقتی که بارون میباره


تا کور نگشته دیدگانم تو بیا / تا مور نخورده استخوانم تو بیا
گر آمدی و ندیدی از من چیزی / از بهر تماشای مزارم تو بیا . . .


خدایا شاهد تنهائی ام باش / بین غم ها تنها ناجی ام باش
پر پرواز من دیریست بسته / تو بگشا و در آزادی ام باش
اسیر موج های تند خشمم / تو آرام دل دریائی ام باش . . .


ز غمت پیر شدم زوق شکفتن ندارم / بخدا دوست دارم جرات گفتن ندارم !


زیبا ترین معنی دنیا لبخند یه دوسته که بی صدا بهت میگه به یادتم . . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:اس ام اس عاشقانه ,عشق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com